Vilken ruskdag!!

Nån som vill leka med oss?
Det är ju skitväder ute!
Baloo var som en sur disktrasa när vi hade varit ute nu på morgonen.
Blir väl att åka en sväng till ÖF om ingen har nån bättre ide. Lite sugen på att åka till Jönet & köpa en vagn men nja....ingen höjdare att åka själv med barnen när man ska titta & jämföra.

Nu ska vi upp på övervåningen & packa upp tre bamsestora korgar med tvätt. Sen kolla vad en dragkrok kan kosta att skruva fast på Verson. Kan väl inte vara så svårt :)
Tror Holmgrens skulle ha 6500kr & hörde att Mekonen tog runt 3000, 3500kr skillnad känns ju som man kan köpa annat för faktiskt!

Ikväll vet jag inte om jag ska följa med sambon på hans firmafest, först trodde han alla respektive skulle med men så var det inte. Jag var välkommen iallafall, men tanken på att kanske kunna vara ensam hemma lockar faktiskt.
Essie vill säkert sova hos mormor& orfar iallafall & Olle kan jag ha hemma om de inte jublar åt att ha allihopa barnbarnen.
Men tänk en ensamkväll OCH en morgon utan barn & baksmälla! Det ni...

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0