Fixar lite..

...inför bröllopet imorgon!
Nu ska vi åka redan kl 10-11 har jag tänkt så vi hinner tjuvkika på bruden innan Körkan. Vet inte hur man skriver Kyrka på Hobyiska men nåt sånt.
De pratar som npn balndning mellan "redi småländska" & mest som nån kusin till den grovpratande skåningen. *fniss*

Nu blev det ingen fotogrej till slut, kom på att jag hinner inte fixa iordning det ikväll, men en annan liten överraskning har jag ju såklart. Bara hoppas ingen annan snott den ideen för då blir det att tala på fri hals om man säger så.

Kära Camilla.....jag kommer från ditt gamla liv då vi mest hängde på Hultfred, udda barer i Göteborg (såvida du kom in...) eller bara satt & tankade lite "saft" i Brunnsparken. De flesta (läs alla) bilderna jag hade har tyvärr dunstat bort i ångorna de utsöndrade efter vårt lugna leverne...men en & annan släktning dröjde sig kvar ett tag......

Ja, gud tror jag skrattade mig blå uppe i sovruet när jag spanade igenom gamla korten. Och faktiskt var de flesta på Camilla bara när hon hade sin gladaste skor på sig ;) Så tror jag sparar dem till en privatare tillställning!
Vet ju inte riktigt om blivande maken är av våra kaliber riktigt!
Men minnen är underbara & Milla var med mig under mina absolut roligaste år, på både gott & ont men slutet gott & det är ju huvudsaken!!


Glömde visst kameran i bilen hade några skojiga bilder på tokungarna från när vi var hoss Loppan idag. Men det får vara.
Essie har lite bekymmer med att reda ut detta med morfars begraving.
Han är ju upp i himlen nu, så hon får inte ihop att vi ska hejdå till honom när han ligger i kistan (lådan).
Sen var det stora problemet hur rullstolen ska komma dit! Vi ringde till mamma & hon hade nån bra förklaring för sen var det bra med det.
Ungar är ju som de är & döden är ju inte hemsk & ledsam för dem ännu. Essie konstaerar mest att man åker upp i himlen & där är Ajax & vår fågelgranne.
Igår sa hon att hon också skulle dit, då sa jag att det dröjer länge länge länge & först kommer pappa & mamma åka dit.
Då blev hon nästan förbannad & sa  - Men VEM ska bära Olle upp dit då?! Hon själv kunde klättra i en trappa.
Usch, hemska tanke, men barn tar ju upp det då & då & vad säger man då? Även om de är små så finns det ju ändå runt omkring dem på nåt vis då & då.

Nehe...nu ruskar jag om mig lite & skuttar ut på en promenad med Baloo!
Sen ska Sambon visa mig sina Kinabilder, han har med sig ett USB minne hem från sin kollega, ska bli skoj att se om han vet hur man sätter in det i datorn ;)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: sussi

Hoppas ni får en toppen helg!! Nu har jag slutfört uppdraget!!

Vi ses väl på söndag då!

Kram

2009-03-20 @ 22:37:45
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Här kallad Loppan ;)

Hej gumman!! Äntligen har jag kommit ihåg att kolla in din blogg. Va rolig! Vad hade Annica för adr på sin? Va söt hon e Ester med sina funderingar.. Kul att ni kom igår, alltid lika kul att träffa patrullen :) Wilma o Allie instämmer. Hoppas ni får det superkul i "Köukaan" ( min tolkning av hur man utalar

ordet kyrka på ditt fd modersmål ) Kram Josse

2009-03-21 @ 12:48:23

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0