HEMMA!!!!

Borta bra men hemma bäst!
Kom hem till min lilla flock igår kväll & sen dess har det varit full rulle kan man säga.
Hann inte sätta mig en mminut igår kväll, Essie väntade glad när jag kom hem & sen var det telefonsamtal om kommande partajer & bröllop, nattning & pling på dörrklockan.
Det var Sussi som kom med en stor fet fisk! Mums!

Olle vaknade 6:40 & det är ju helt okej då han inte vaknat en enda gång inatt, iallfall inte som jag hört ;)
Sen har vi stressat runt härhemma, frukost, släppa ut hund, Essie vakna, frukost till henne, duscha - Olle kröp in i duschen - nytt ombyte på han osv.
In med hunden som var totalt genomlerig....hm.....kikade ut & se värsta gropen intill huset. Tyvärr är redan den sidan dränderad, men den andra sidan behöver jag grävhjälp så kanske ska låta han gå där istället så slipper vi gräva till våren ;)

Nu ska jag ut med flocken, sen BVC & efter det fika med bebisarna. Ikväll har Essie beställt pizza, precis som jag behöver det efter tre dagar med flötmat & dricka...men klart hon bestämmer.
En ensam mamma har väl ingen talan?
Sambon har kommit fram till Kinalandet & det verkar vara ok. Längtar redan efter han så mycket!!!!!!
6 dagar kvar tills han komer hem. *Pust*

Dags att gå till plikten!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Hahaha.. så roligt att se att du längtar efter honungsbullen!! 6 dagar.. kom igen när det är 3 veckor mellan varven!! ;)

2009-03-06 @ 09:15:43
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Vad troligt det var att tr'äffa dig och barnen i dag. Och de andra mammorna med. Roligt att träffa lite nya människor.

Ha det så gott.

2009-03-06 @ 12:54:12
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0