Mars redan.

Nu är det redan vårmånaden, men det märks inte ute iallafall. Kom nyss in från kylan efter en kall promenad från mammas salong med nyförgat & klippt hår. Skönt!

Fullspeckad dag som vanligt har det varit. Tänkte bjuda in oss på lunch hos föräldrarna men de bjöd hit sig istället så vi gjorde lite korvgryta till dem som vi bjöd på. Jättegott!
Sen fixade vi lite logistikuppgifter till mamma & pappa inför eftermiddagen.
Olle badar kl 15 & Essie kl 16:10 Baloo behövde gå ut på promenad & jag skulle ju på årsmöte på hundklubben.
Jag tog pappas bil till klubben, pappa tog Baloo & gick hem för kolla på mer skidor, mamma stannade här med Essie & sambon tog bilen med Olle till badet.
Sen kom mamma dit med Essie & tog Olle när Essie skulle bada.
Jag mötte upp mamma på badhuset & väntade på Essie & sambon, mamma  tillbaka hem till dem deras bil.
Vi åkte & tryckte i oss en semla hos sambons föräldrar, sen skjutsade han mig till föräldrarna så jag kunde bli friserad.
Och ja, så var dagen till ända & jag sitter här igen.

Kikat runt lite på nätet på vackra svarta flodpärlor  som jag hoppas sambon köper till mig när han åker till Kina på onsdag.
Kanske i en ring **BLINKBLINK**

Funderar på en kamera också, teknik ska väl vara billigt i Kina? Är så trött på min lilla digitala som inte hänger med riktigt i svängarna. Men duger ju som vardagskamera, men hade varit kul att a en riktigt & lära sig lite mer.

Skulle ta fina matchbilder på barna idag, men blev ju gryniga & kameran hänger inte alls med i deras fart :o)



Söta i sina kläder iallafall! Älskar den blå färgen på Olle!




SÅ en ståtlig Baloo! Så synd att den bilden inte blev klar för tycker han va så fin på den.
Han är förresten 9 månader fyllda nu & väger  ca 35 kg. "bara" 15 kvar upp till 50 som Ajax vägde ;)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Så söta barn du har...

Hoppas på de där pärlorna till dig.



Lucas förkyld. Blev inget bad i dag heller.

2009-03-01 @ 22:04:30
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Helén

Ja jag började undra vem det var..ler Ja det stämmer att GF står för Glutenfritt. Hon har ju haft celiaki (gluten) sen hon var 9 mån.



Ha en bra måndag.

2009-03-01 @ 22:29:34
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Me and I kläder ser jag;-) Vad har Olle för storlek i sin plyschdress? Sigge har en i 62/68, kanske kan få köpa Olles sedan? För jag antar att den är i en större storlek;-) hi hi

2009-03-02 @ 07:53:35
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men jösses vilka fina barn ni har! ;-)

2009-03-04 @ 12:37:25
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0