Så är söndag igen!

Jag har "Patrick 1,5" kvar att se fram emot av denna helgen.
En & annan chipssmula kan också kanske slinka ner. Man kan ju för sjutton låta en öppnad chipspåse stå kavr i skafferiet ;o)

Idag har jag smitit från mitt hem, planen var att röja i källaren samt åka iväg med alla flaskor & annat som har sin boning på altanen.
Efter frukosten var vi sugna på promenad & givk till svärisarna, blev lunch där så ingen snabbfika som var tanken.
Hemma igen har jag haft tv eftermiddag. Det händer nästan aldrig så tyckte jag kunde unna mig det idag!

Igår var vi på 85-årskalas. Min farmor har den ståtliga åldern & det är så roligt att se hur pigg hon fortfarande är. Hennes sambo Lennart är 93 år & lika piggelin han. De är fortfarande aktiva dansare trots lite knarriga knän.
Men på kalaset var hela tjocka Svensson släkten.
MFarmor har fem barn, vi är 11 kusiner & så finns det hmm....tror det är 14 barnbarnsbarn mellan 8 månader & 9 år.
 Sen var det några vänner & Lennarts barn med familjer.
Tyvärr var det batterislut i min kamera men snodde några bilder från Frida:


Söta farmor med sin Lennart


Olle kan fortfarande ha sin lilla dopkostym, så supersöt var han igår!
Till hade han sina fina Vincentskor.


Essie fick en ny jeansklänning & söta strumbyxor.

Efter kalaset var vi här hemma & åt ostar som Veronica fixat.
Syster & hennes sambo hakade också på.
Kollade på melodifestavel & såklart vann min favvolåt!

Jag har ju skrivit om min tokiga Baloo när man binder honom...idag var det denna synen som mötte mig inne i videobutiken...ja vad gör man? HUR gör man? han e ju helt galet söt men ack så jobbig när han håller på sådär.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

hahaha!! söt baloo..

2009-03-16 @ 08:46:57
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. vilket bra kort på Baloo!

2009-03-16 @ 10:33:31
Postat av: Sussi

Just det.. tyckte du filmen va bra?? Jag gillade den!!

japp, vi ses i stallet ikväll!!

2009-03-16 @ 15:33:16
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, jag vill oxå se den filmen!!



Ha ha.. knasiga hund!



Shit vad söt han var i sina kläder! Hur ser det ut för dig denna veckan med fikamöjligheter?

2009-03-16 @ 17:01:13
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha.. guud så söt!

Jobbigt leriga dagar med leriga balootassar på hela rutan.

du får endast gå in i butiker med antingen 1. väldigt förstående expediter eller 2. Där du känner butiksinnehavaren.



;-)

2009-03-16 @ 18:08:59
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0