60 frågor

60 frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 36

2. Vem var den sista du träffade? Busfarbror Kent uppe i räkaffären. (förutom barnen som är runt mig nu)

3. Hur lång är du? 174 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Vet ej, lägger inte sånt på minnet. :)

5. Vem ringde senast? Camilla

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Var nog till min kollega om han var med tåget eller ej. Sen dog den & har ej ladddat den efter det.

7. Vad är helgens planer? Letar efter nån att äta räkor med ikväll, sambon på partaj, imrogon städa källaren, träna Baloo.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa! Blir mer & er anti sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma?  Ovanligt längesen. Tror det när jag hämtade henne på tåget i måndags.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna/gröna

12. När vaknade du idag? 6:00 ljöd Olle-alarmet i hans rum

13. Har du någon gång hittat en katt? Nje...minns inte det så troligen inte

14. Vilken är din favoritplats? I solen på semester!!

15. Vilken plats föredrar du minst? Vilse  ute i skogen när det är kallt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hm...kanske ett annat hus, en annan stad eller vad vet jag? Bara familjen e ed är jag nöjd (och vännerna såklart så det är många so får flytta till Skåne ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar & öronont

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Ester när vi busade för en stund sen, sen vaknade Olle & då sa hon "Jadu, han sov inte länge mamma"

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nepp, Dr Alban var favoriten.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor linne eller kortare nattlinne

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st

23. Hur många landskap har du bott i?  Sm¨åland & Blekinge

24. Har du någon gång spytt på någon? hehe...ja på en rektor faktiskt under en frisk ölhävartävling på Kåren.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota eller klackskor

26. Är du social? Ja, jag är en social prick, men gillar att kolla av ibland också.

27. Vilken är din favoritglass? Riktig hemmagjord vanliljglass.

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? 1 miljon...det är ju knappt nåt men räcker j en bit på lite lån & så skulle jag åka nånstans till värmen!

29. Tycker du om kinamat? Ja, men hellre Thai

30. Tycker du om kaffe? Lever på kaffe

31. Vad dricker du till frukost? kaffe & vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster, alltid vänster. tom på hotell eller när jag är borta hamnar jag på vänster sida.

33. Kan du spela poker? Nej inte intresserad 

34. Tycker du om att mysa? Ja det är klart.

35. Är du beroendemänniska? Jepp.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja min kusin fast hon är  75:a

37. Vill du ha barn? Har två barn & tror inte det blir fler.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, kinesiska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur är har jag sluppit sånt.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Betala böter & annan skit ;)

42. Äger du dyrbara smycken? Nje, mitt syckesskrin innehåller mest kraffs.

43. Har du någon gång testat narkotika?  Nje....nja....kanske.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? klementin

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min sambo faktiskt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Knäoperation vars ärr liknar ett hajbett på 30 cm
47. Vad har du för ringsignal? Feel like dancing borde verkligen byta!!!!!

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja, det finns en del sötsaker.

49. Flirtar du mycket? Nej inte till vardags men visst är det skoj om man är ute!

50. Vart togs din profilbild? På tjejfest.

51. Kan du byta olja på bilen? Inga problem en gör det sällan. (Vilket gjorde att gamla audin skar & kostade 30000kr)

52. Har du fått fortkörningsböter?  ja tyvärr...den ska betalas nu. Yrk.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Sista Jouren, kriminalroman. Klipper minst 2-3 pocket i veckan.

54. Läser du dagstidningen? Ja hea eller på jobbet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Mama tror jag.

56. Dansar du i bilen? Nej, jag sitter i bilen.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet ej. Den som är i köket.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar om interkulturell kommunikation.

59. När var du i kyrkan senast?   I lördags på Bröllop i Bräkne-Hoby

60. Vilka personer utmanar du: Alla som inte blivit utmanade!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny laptop?

2009-03-27 @ 17:02:47
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: » ROLIGHETERNA

Kul lista!

2009-03-27 @ 17:02:49
URL: http://roligheternas.blogg.se/
Postat av: sussi

vilket tidsfördriv!!!! hahaha

2009-03-27 @ 17:27:00
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: mia

Vad kul att ni hade skoj i sthlm! Kan behövas när det är känsliga tider. Ha det gott.

2009-03-27 @ 21:18:47
URL: http://misenk.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0