Kändis besök...

...ja ni kan inte ana vilket fint besök vi haft hemma.

Limosiner & vakter var inblandade, så gissa att det tittades bakom gardinerna på gatan.
Vem kan vi känna som är så himla känd då?

Tom Cruise, Katie Holmes & deras lilla Suri såklart.
Men tyvärr kom bara Suri & hennes barnflicka.
Tom & Katie tyckte att det var för lite paparazzis utanför vårt hus så de släppte av Suri & barnflickan & åkte en extrarunda med den långa limon för att åtekomma när vi samlat ihop mer folk.
När vi väl fått iordning på röda mattan & fått dit en hel hop med folk,  fått min morbror & föräldrar att åka limo fram till mattan, ja vad händer då..jo jag vaknar.
Attans också. Hade ju varit trevligt att få umgås lite med världskändisar.
Suri lekte med Ester & hon verkade vara en snäll flicka iallafall.

I eftermiddag blir det AFTERWORK! Ska bli skoj.
Sen fyller Baloo 1 år!
Så han ska få lite fest också. Lägger upp fina bilder på honom senare när jag är hemma igen!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Haha, vilken rolig dröm.



Jaså, lillpojken fyller 1 år!!!

GRATTIS på Dig din lilla goding.



Låter trevlig med AW.

Vi ska grilla med ett par kompisar ikväll.

Hade hoppats på fint väder men det verkar som det sket sig.

Gud vad det öser ner nu... men det kunde man väl iofs gissat.

Kan inte minnas när det var marknad utan regn i Nässjö.

Kan Du?



Ha en trevlig helg!



Kjam



2009-05-22 @ 11:35:15
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha!

Vilken dröm hörru!

Du får ha en trevlig afterwork!

kram

2009-05-22 @ 18:02:08
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Wow, häftig med så mycket kändisar. Tur att Suri och Essie kom överens ;)



Säger grattis till Baloo.

2009-05-23 @ 11:24:31
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0