Snygga rumpan...

Lite fulbilder måste man ju bjuda på.
Kan lova att man inte är den snyggastepå hundplanen.

Jo i våras var jag det när jag kom till klubben i kavaj, tajta byxor & höga stövlar...fast sen kom ju hundkläderna leverade av Smullan förstås, men kan lova att det var ett & annat ögonbryn som höjdes innan jag förklarat den outfiten på hundklubben ;)

Så här vacker kan man vara när man försöker få en berner sennen krypa i en tunnel:


Locka in mig i den otäcka påsen.....aldrig....



okej då men om matte är därinne är det nog okej...jag kryper väl in då...
(Hm....gissa om den bilden borde sitta på kylskåpet så man tar tag i sidkebab-träningen !?)
 

UTE!! Duktiga jag! Det var ju jätteskojigt att springa inne i den där påsen.


Hoppas hinder var också jätteskojigt...Matte, vi skiiiter i den där dumma lydnaden & kör agility istället!!


Tack & bock för ikväll från en trött Baloo & en stoppadkorvrumpa till Matte.
(ett litet tjockförsvar bara på dessa bilder, jag har leksaker innaför jackan, absolut inte gravid som det ser ut somm haha..)


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0