Var är skorna då?!

Köpte ett par nya oanvända sandaler till Olle på tradera. (rådis om jag inte minns fel)
Fick dem för 40kr så det var ju billigt.
Men inte har det kommit några i postlådan....blir så irriterad!
Jag vann auktionen den 10maj & betalade samma dag. De andra sakerna jag vann sama dag har kommit för länge sen. Usch vad irriterad jag blir när de inte ens hör av sig.
Visst 40kr + frakt är inga pengar, men det handlar ju inte om det utan att jag behöver skor till skomarodören Olle.
Sina "fina" skor får han numer bara ha i vagnen.
De röda Kangaroosgympisarna hade sambon satt på han samma dag de kom på lådan, när jag kom hem blev jag jättesur för så slitna var de inte på bilden.
- Nä, de har Olle slitit ner! Säger sambon.
På TVÅ timmar..en liten söt marodör som förstör :o)

Nä nu ska jag tröstbuda lite på Molokläder på auktioner där det BARA är positiva omdömen.
Denna säljaren hade många kommentarer om den långa lev.tiden....borde kanske läst först.

I brist på kamera kan jag ju inte visa mitt fina nyköp till Essie, hittade ingen bild på rätta färgen men denna underbara byxdräkt har jag köpt till henne i ja vad heter den ljusblå färgen....inte mintgrön utan med blå...turkos kanske?
Dessvärre var benen alldeles för långa & de hade inga mindre stl kvar.
Ska man chansa på att tvätta den & hoppas att den krymper?
Tyget är sådär supertunt mjukt somrigt så de ska användas nu på sommaren.
Vet inte hur jag ska göra riktigt..tror jag chansar på att tvätta, funkar inte det får de väl flyga sin kos till nån annan glad lite större flicka.

Klicka för att stänga fönster


Köpta på BomBom i jkpg, de har förresten alltid halva priset på alla kläder på undervåningen!!
Bara 5 minuter från jobbet & ändå på vägen till sushin...farligt för plånkan vill jag lova!
(Molo, Katvig, Ej sikke lej, hummel mfl.)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Det gamla hederliga husmorsknepet kallad nålåtråd lär nog funka på byxbena, annars, yster fixa när hon kommer hem ;-)

2009-05-19 @ 20:53:03
Postat av: Marlen

Du måste ju ringa till den tradera personen, så kan man väl inte hålla på!!!! fy va störande. Jätte gulliga byxor =)

2009-05-20 @ 07:55:05
Postat av: Lindha

Svårt att bara sy upp dem, syns inte på bilden så bra men de är inte "raka" utan rundande med lite öppen sida. Men lillasyster du fixar säkert det :o)

2009-05-20 @ 08:48:41

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0