1:a ljuset tänt!

Bara tre kvar sen kommer tomten!
Skönt...då kan jag fokusera på sommaren igen hihi...

Vi har haft en bra helg. Tomt utan Essie, men skoj att ha egentid med Olle.
Men det var total syskonlycka när hon kom hem ikväll igen. Olle lämnade inte henne en sekund, när han skulle gå & sova var han lite sur att vinka Gonatt, men somnade som vanligt.
Essie var nog lite speedad efter alla äventyr så hon kom inte till ro riktigt. Efter 45 min hos henne fick hon somna hos mig i soffan. Mysigt.
Hon har iallafall haft en bra helg, & resumen vad de hittat på ville aldrig ta slut!


Olle ska ge Baloo en puss. Baloo är mer intresserad av peppisen.
De två är riktiga bästisar. Häftigt att se vilken koll de har på varann.


Olle med sin "detta får jag inte göra" min.


Tittar på Tomten i Vilas fönster.


Mitt gottis idag!


Nu kommer strax sambon hem, en tur med Baloo sen bädden.
Imorgon blir det nog nåt påhitt med Anna & Sigge, kanske nån mer?!  Ska bli skoj!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Helén

Ja tomten på Vila är något som barnen stannar vid o kollar på varje år. Mysigt. Den och garaget under Hemköp, ja gamla Hemköp då, är något som är stadigt.. Gör vi inte dom sakerna så kan det vara enligt Emma...ler

Idag så blir det en lugn o krya-på-mig dag... Är inte pigger alls, ja lite gnällig faktiskt.. Får man vara ibland, eller....haha



Ha en bra måndag.

Kram

2009-11-30 @ 12:56:57
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0