Giftfritt?!

Vad sjutton är giftfritt idag?
Varken kläder eller leksaker få mina barn ha längre..
Ingen mat finns att äta för allt innehåller e-ämnen & annan skit.

Stackars oss!

Det får bli att köpa ett hus på landet, säga upp sig från jobbet, avskaffa datorn (strålning ni vet), sätta på sig förklät & bli en bonnamora med självförsörjning.
Klarade barnen sig med kottar för 100 år sen ska det väl gå bra idag också?

Allvarligt, tankar jag haft ett tag vad vi egentligen har på oss/runt oss. Så dök denna artikel upp igår:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6150746.ab

Tankeställare? 

Jag tror många av våra sjukor kommer från saker vi har runt oss. Helt övertygad om det.
Men vad gör man åt det då?
Vi ska försöka...ska bara lista ut hur!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0