Grattis Honungsbullen!!!

Sambon Honungsbulle fyller år idag!
34 år.
Men det vill jag ju knappt tro för han är ju som ett barn i sättet ;)

Vi försov oss skarpt idag, så det blev ingen morgonbricka. Skäms på mig!!!
Jag störtade ut med Baloo & när jag kom tillbaka sa jag till honom att det var trist att vi inte hann komma med brickan.
Då tittar han på mig & lyser upp:
- jaha...Just det ja, det är ju för jag fyller år som jag har med mig fika till jobbet....
Då hade han glömt att det är hans dag idag.
Själv skulle jag aldrig missa en sån ssak om mig själv :o)

Essie fick feber igår kväll, var som en liten ångbastu inatt, men nu är hon som vanligt igen.
Extremt sällan hon har feber mer än en natt. Skönt.

Mamma & mormor kommer snart. Lite fika eller lunch. Ska försöka ta oss ner på stan en runda sen med.¨
Måste fixa lite till ikväll & till Essies dag imorgon.
Hon ville ha Pizza till middag imorgon så det blir ju smidigt :) Sambon får smörgåstårta eller baguette med fyllning ikväll, han älskar ju mackor så det blir ju bra!

Nu ska Olle vila nån timme & Essie & jag ska bara mysa.
Himmel vad mysigt det är med en snart fyraåring! Kan knappt tro det är sant att det är sålänge sen hon kom till oss!!!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: ღ MONIXX ღ

Grattis önskar vi! :-)

Ja du, tiden går så fort.. Micha är ju redan 3,5 snart.

Hade för mig att det skiljde mer på dem, men nu minns jag ju.. Lollo berättade när jag väntade micha att du skulle ha när som helst.

Herregud åren bara springer bort och man hinner iksom inte med..



Kan ingen stanna tiden? :-)

2009-11-02 @ 11:23:55
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Grattis till R!



Lilla stora essie tänk att tiden går så fort, Minns när jag såg henne förta gången. hon hade en barbapapabody på dig. Så miniliten var hon.

2009-11-02 @ 15:54:01
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Skönt med sovmorgon!!!!!!!!! Och han verkade ju som sagt inte ha koll på läget först ändå, ni får ta igen den där frukosten på sängen en annan gång ;-)



Kul med allt kalasande! Hoppas hon får en fin dag i morgon lillskruttan! (Liten även om hon fyller 4 ;-))

2009-11-02 @ 16:20:00
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Helén

Nä det stämmer ju. Allt var inte som det skulle hemma hos oss. Mamma har ju misshandlat pappa under alla år som jag kommer ihåg, men även mig oxå. Varit många vändor med tankar om än det ena o än det andra. I april för 2,5 år sedan så körde jag in pappa till akuten, då vägde han 48 kg o hade en temp på 32 grader. Pga mammas misshandel. Han las in och hon belades med besöksförbud. Skaffade pappa en lgh i Aneby på 1 vecka o flyttade, skaffade kläder, möbler o allt annat man behöver på ännu en vecka. Läkaren sa det att om jag inte hade gjort detta så hade han inte levt mer än 6 mån till. I samma veva så bröt jag med henne oxå. Så jag har ju fått ett helt nytt liv tillsammans med min lilla familj. En del har fallit ifrån efter detta oxå, men jag har vunnit så mkt mer så det gör inget. Pappa mår superbra idag i Aneby o är så otroligt tacksam för vad jag gjorde då. Härligt.



Hoppas att du mår bättre. Kram

2009-11-04 @ 12:25:41
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0