Kaffe & glada barn!

Ingen Latte idag men glada barn :)
Olle började tjattra i sin säng 7:18.
7:30 vaknade Essie & ville gå upp...de tiderna ska man inte klaga på med två små kottar!

Igår hade vi en trevlig bra lördag. Åkte till Mio & kikade lite. Såklart hittade jag en bänk som skulle passa till tv:n.
Prislappen var dock på 10.000:- vilket jag tycker är för myclke för möbler som ska stå ut med kluddhänder & annat ett par år till.
Jag har för mig att Homeline har öppet på söndagar så kanske tar Olle med mig & susar dit när vi är klara här. Vill träffa Kakan en stund också & det skulle man hinna isåfall. Men vet inte om Olle får följa med in på sjukhuset. Får kolla det.

Jag gillar denna serie, blandat vitt & ek. Hade gärna fått flytta in hos oss. Homeline hade tidigare öppet hos sig på helgerna & priserna direkt hos dem kan ligga bra  under halva priset. Ofta visningsex men i helt ok skick.
Möblerna säljs annars hos tex. Iems, Village & andra inredningskedjor till dyra priser ;)

Igår var vi hos Lotten, Maritn & melker på kvällen. Åt jättegod lax & min kaka. Olle & Melker busade & nu märker man att de också börjar leka lite. Skojigt. Vi åkte hem vid 23 för Essie kunde inte slappna av & lägga sig. Hon kommer bli tröt i eftermiddag!!
Glömde kameran där så nu blir det inga bilder varken från fredagen eller gårdagen.

Me & I ikväll...Hojta om du vill komma men inte sagt till!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Hej,

Jag kommer om jag får barnvakt. Men kan inte stanna så länge då.

2009-11-15 @ 08:52:55
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anna

hejsan, undrar bara var denna möbelaffär ligger, låter inte bra att jag har missat den;)

2009-11-16 @ 20:15:01

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0