Lördag...

Tyst, inget stök, en stor Latte, ägg & sillmacka.
Lördagstidning & slappa lite.
Oj vad lugnt det är utan barnen hemma.

Essie åkte med mormor till kusinerna igår. De åkte tåg. Himmel vad söt ungen va när hon gick på stationen i sin rock, kepsmössa & sin rosa lurviga hjulväska efter sig. Väskan va laddad med Sunkis, bulle, smågodis, HelloKittypysseltidning & en ny Barbietidning.

Olle & Baloo är hos svärisarna.
Vi var på en jättetrevlig glöggkväll hos sambons kollega i Tranås.
Tyvärr glömde jag kameran...
Vi blev uppdelade i lag, jag hamnade i Picassolaget & vi fick måla vackra tavlor ;)
Ett lag förberedde maten & ett annat fixade lekar. Lyckat koncept som jag tänker snoa nån gång!
Jag vann en av tavlorna sen.

Nu ska vi åka & hämta Olle, handla present till svärisfadern som fyller år idag.
Ikväll ska vi dit & äta älg.

En annan som fyller idag är min mamma. Så GRATTIS på er båda!!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: caroline

Dock inte lika tyst här :-)

2009-11-28 @ 10:58:24
Postat av: Annan mamma!

Vaccinet då?

2009-11-28 @ 12:59:56

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0