Men jag har det ju så bra...

....igår kväll låg jag & kikade på min lilla tjej när hon somnat om i vår säng.
Så fin, så perfekt, så underbar!
Var så sugen på att bära in Olle också, men han hade nog förstört det magiska & blivit sur om han blev störd ur sin sömn i sitt lilla bo ;)
Men man kan stå tyst i dörren & kika på honom på avstånd!

Kollade på Greys innan & fy vad tårarna rann idag. Först den pojken som tyvärr inte klarade sig, sen den lilla bebisen som läkaren satt känguru med.
Alla tankar gick till Kakan, Putte & lille Liam.
Liam, hade BF igår men är alltså redan 16 veckor. Det går jättebra med honom så nu börjar deras resa förhoppningsvis snart byta riktining till hemmiljö! Hoppas hoppas det får bli innan jul!! Men Liam är tuff kille så det ska han nog fixa.
Pratade med Kakan igår & nu andas han själv med bara syrgasgrimma & äter de flesta målen helt ur flaska.
Lycka!!


Sparrisbenet:
Jag får inte träna på det utan mojängen.
Jag kan äta Ipren mot inflammationen...kommer dyka upp i Iprenreklamen som en blå sparristant om jag ska knapra så mycke Ipren...
Jag ska få hem ett program att träna med med mojängen. Verkar knepigt.
Frågade om jag kunde få en mojäng till annars till det andra benet.
Personen jag pratade med lät först helt förvånad & sa på fullaste allvar att det kanske inte var en så bra ide när det inte vart skadat....
Skämtar jag så illa?!?! Men hon skrattade högt när jag sa att jag just skojade med henne..

Mina möbler jag vill köpa, har huxflux förvandlats till en box till tv:n!!!
Gissa att det gnager i mig. Jag behöver inte 620 tv-kanaler som vissa andra.
Men ibland kan han, den där tvbullen, argumentera. Nu räknade han upp jag köper för enligt mig nödvändigt till vårt hem för våra pengar...så då tyckte han att det var hans tur att bidra med något...nödvändigt?!!?
Men det blir visst mycke billigare än boxerabbonnemanget i slutändan iallafall. Så nu har jag gett med mig & beställt en dreambox.
Nu letar jag parabol med två huvuden. Lustigt att jag får hitta/köpa dessa grejer när jag är alldeles utmärkt nöjd om jag har mina nuvarande kanaler?

Nä...ska zappa lite på alla mina kanaler innan bedtime!!


 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

2009-11-19 @ 18:09:33
URL: http://prinsmamma.blogg.
Postat av: Anonym

jag håller med. Gosungarna! Och visst var det sorgligt på greys. Lilla bebisen, och den pojken. Den berör verkligen den serien.

Angående bettskenan. Det var just så jag käönde. Att de skulel rotfylla hela munnen. Så det känns som en lättnad :)

2009-11-19 @ 18:10:56
Postat av: Anneli

Ja dom är för söta dom små när dom sover!

Men usch vilken grej det blev med din skada, du låter ju riktigt handikappad (skämtsamt ;-))! Hoppas du kan träna & kurera benet om det är det som behövs.

Grrrr nu blir jag nästan sur att du inte förvarnade om att du skulle berätta om Grey´s som ligger inspelat från igår...hihi...skoja bara, ska förtränga det. Måste se förra veckans först, ligger lite efter ;-).

Och ang. det sista, nödvändiga inköpen så säger jag ingenting mer än att jag tror att jag har en till sån här hemma ;-)

2009-11-19 @ 20:20:45
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0