Så var veckan sluuuut!

..nu väntar bara en myskväll vilket inte är fel det heller.
Jag har haft folk här på Me & I. Köpte en kattklännning till Essie, en stadtröja till Olle & en present till Liam ;)

Tidigare idag var vi i staden en sväng, omeline hade tyvärr inte öppet, så jag får åka dit imorgon eller på tisdag istället. Men har jag tur kanske den möblen jag helst skulle vilja ha finns där till Ok pris.
**hoppas**
Ikea hade några varianter, men nje...inget jag VILL ha i många år. PS serien som jag gillar så mycket dissade sambon helt så den blir det tyvärr inte.
Ska kika på Hultarps också. Där har också lite möbler nuförtiden.
Det jag letar efter är alltså tv-skänk & soffbord.
I ek eller vitt eller blandat. Det får inte vara ekfolie, utan riktigt rakt igenom. Kluriklur vad svårt det kan va.... :)

Essie & Olle blåser bubblor:




Lilla familjen, försökte få med Baloo med men det var svårare :)





Nu väntar Choklad/Chili glögg resterna av kladdkakan & en pepparkaka!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: syster

Fin mössa Essie har, känner igen den.. mys med glögg å pepparkaka nu! kram

2009-11-15 @ 21:48:36
Postat av: Jessica Tyreskog

Tack för att jag fick komma.



Vilken fin familj:)

2009-11-15 @ 22:28:35
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0