Slut på veckan..

Ja inte riktigt, men fredagar är ju ändå fredagar!
Sambon börjar sitt vinterschema nu i november så det blir hemgång kl 13:30 för honom nu på fredagar!
Perfekt för då hinner jag ju ut med Baloo innan mörkret samt så hinner vi fixa ärenden & annat ihop innan kvällen.

Just nu bygger barnen tågbana, eller Essie bygger & Olle demolerar ska man väl säga ;)

Det gick bra hos doktorn igår, Essie ska ha sin ventoline & hon är jätteduktig med masken.
De tog ett prov med en underlig tops i näsan.
Doktorn sa att det var test för ett ***läkarspråk*** virus som gick just nu. Efteråt har jag fått berättat av andra att en sån tops använder man för prov på just Grisasjukan...
Kanske ville hon inte säga just "svininfluensaprov" utan använde medicintermen för att inte oroa hispiga föräldrar?!
Jag misstänker att hon misstänkte just grisasjukan, för hon tyckte inte att vi skulle ta pulmicort vilket vi gör annars när det är förkylningsastman..
De ringer på måndag så då skulle svaret kommit till henne om det var detta virus eller ej.

Olle har hamnat i ett extremt bra sovschema. Han somnar kl 19 & vaknar kl 07-07:30 & har gjort så sen två veckor tillbaka nästan. Extremt lyxigt!

Idag ska vi ta oss ut en sväng. Ikväll blir det Tacos tror jag.
Nu ropar Essie, ska ha sina "fredagssockar" på sig!

Hej Svej!!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0