Feber...

...visst ska man väl anmäla Vabb när barnen är sjuka fast man tar ut FP?
Olle har feber...39.4 visade tempen.
I morse var han som vanligt så vi var nere på stan nån timme. Han satt ju inbäddad i vagnen, men lite dumt känns det ju när han fått sån feber på bara nån timme när vi kom hem.
Han är vid gott mod iallafall, men sitter helst hos mig & halvslumrar.


Demolerar en sunkits :)

Hittade skor till Olle idag. Fick ett par förra veckan som jag köpte på tradera för 40kr. Helt nya jättefina, men lite små över foten så kände att det kan vara ide att ha ett par till innan vintern kommer.



Essie fick en gympadress, jag gillar inte lila :) , men det gick inte alls övertala henne till rosa. Så nu har hon hela två lila plagg i sin garderob.
Strumpbyxor valde hon själv, såklart med Hello Kitty på. Vad är det med den katten?
hade Essie fått välja hade ALLT varit med Hello Kitty på. 
Nu försöker jag hitta lite roligare vinterjackor till barnen på nätet. Ingen lycka med det hitills iår.


Måste visa när de flyttade Kakans piano i helgen...trodde hjärtat skulle stanna när de bar ner det.
Den trappan är bannemej livsfarlig att gå i med bara en liten kartong. Så ett piano lyfte man inte ner på en höft precis.
Det var många som föreslog en mystisk brand eller en slägga innan det bllev flyttat. Nu har Kakan lovat en pianokonsert när de ska ha inflyttningskalas nån gång :)

Kolla in bilen uppe i hörnet...En sån ska jag nopg köpa för mina Ior-pengar!! (min röda bil som jag krockade) 
Essie tyckte iallafall att den var hemskt snygg. 
Grannstaden har nog lite udda bilar, för när vi körde flyttlassen igår så stod det en Jeep på en tomt. 
Hela sidan var tejpad med texten "MILF-Hunter"! 
Gammeltant som man är fattade jag inte vad det va för roligt med det....men eftersom det var ett gäng grabbar med & flyttade så blev jag ju snabbt varse om det ordets betydelse...
Fota den vågade jag inte. Då kanske man blivit infångad i den...

"Mothers I like to F**k" 




 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Håhåjaja. Ja ett piano är inget man slänger över axeln direkt. Skönt att det gick bra. Hoppas deras lilla prins också mår bra.



Den där bilen såg jag med i går. Funderade över betydelsen. Tack för att du berättade.

2009-09-14 @ 19:16:21
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Kul att det gått bra på gympan. Ser fram emot nästa helg så de små trollungarna får träffa varandra =)

Så fin gympadräkt.

Nova får nog ha samma som förra terminen...

Förra gången hittade jag ju inte den så då fick hon ha Hello Kitty-shorts och linne som vi köpte i Turkiet. Hon var måttligt glad på sin mamma när jag inte visste vart prinsessdräkten va. Men sen insåg hon att det faktiskt funkade bra med shorts och linne oxå.



2009-09-14 @ 21:52:49
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Åsa



Jojomensan, man kan anmäla vab när man ändå skulle varit hemma med fp.. Har jag iallafall fått...



2009-09-15 @ 17:50:12
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Oj vad jag missat mycke vab-dagar då ^^ har aldrig tagit ut under min mammaledighet

2009-09-16 @ 21:31:24
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0