Fotodags!

Om en timme ska vi vandra iväg till dagis.
Det är fotodags :)
Tycker det är så synd att det bara är gruppbilder, men får väl bearbeta dem så det kanske kan bli till nästa år!
Jag sa till Essie igår att hon skulle ha sin rosa klänning, lite sådär lagom fin för skolfoto..
Sambon tänker väl inte riktigt lika som mig. När jag kommer hem från morgonrundan så var hon duschad & påklädd....i fin klänningen.
"Den finaste i hela världen"
Men så fin hon tycker att hon är så får hon väl ha den på. Kommer definitvit vara mest upklädd av alla!

Dagen står förövrigt utan grejer att göra. Olle är rätt förkyld & verkade ha lite feber inatt, sovit rätt oroligt & vaknade redan 5:30 så lite lugnt får det bli.
Kanske Afterwork med Veronika ikväll, kräftskiva hos Smullan imorgon, flytt i Eksjö på söndag. *pust*

Vad hittar ni på denna helgen?!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Vi hade fotografering i går. Kula tt de tar kort ganska snabbt. På Oscars dagis tar de enskilt. Har gjort det på alla avdelningarna tidigare men i år blev det bara de stora barnen som fick det. Får se hur han blev. Oscar säger att han var arg på bilden. Hmm..

Här är det jobb som väntar i helgen. Ha en trevlig helg.

2009-09-11 @ 09:16:25
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Ja komemr i kväll, vill med gå på AW! Eller ska kanske krypa ner i källarens spa istället..

2009-09-11 @ 09:43:33

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0