Fotsvett!

Kan lova er att man skulle behövt en fet gasmask när jag tog av mig stövlarna efter denna dagen!
Det var ju faktiskt kallt imorse! Tyckte allt det kunde få vara fodrade-mocka-stövel-väder!
Men efter ett långmöte på förmiddagen med alla på jobbet i en trång varm lokal, stress hem till bya igen för Miljö & Byggnadsnämden 13-16:30 i en ännu varmare lokal kan jag lova att mina fötter brann! 
Hade kanske varit lämpligt att ta av sig dem på M&B-nämnden...men då hade jag nog fått nån av miljöinspektörerna på mig med en viteslapp i handen ;) 



Imorgon blir det jobb igen så ska fråga "Bossen" om jag får fota våra hemliga krypin ;) 

Längtar till helgen! Ska bli så kul & åka till Fröset & bara njuta! Gå promenader på blåsiga sanddyner, äta god mat & dricka gott vin!! 
Glömma allt "måste" fixas innan vintern hemma ska bli det bästa. 



 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Hihihihi förstår att du var stövelsugen, det blir man ju när det vankas höst och du hade väl nya stövlar också om jag inte minns fel.

Inte skoj att vara så varm dock, bättre lycka nästa gång! ;-)

2009-09-24 @ 08:29:00
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0