Fredag hela veckan :)

Nu har jag snart tagit "fredag"!
Det är det bästa när man jobbar deltid. Det blir fredag så fort & jobbet går som på räls de tre dagar man är där.
Olle & Essie har klarat kalasbra att vara hela dagar på dagis.
Olle lite tröttare om kvällen, så han har slocknat som en liten säl bara man stoppat han i sin lilla bädd.
Idag & igår var han ledsen när vi lämnade, men det gick fort över. 
Essie har mest varit arg för jag hämtat dem "precis när vi kommit hit ju....dumma Mamma!"
Då menar hon att hon precis kommit till Olles avdelning. Man hämtar dem båda där när man kommer efter 16:30 tror jag.

Idag har jag sett alldeles nyfärska små små bebisar.
Hämtade en grej på neo på Ryhov åt Kakan. (hon hade beställt en grej till Linköping, som skickade den till Jönköping, sen har de ju inte kommit dit än...men det blir nog nästa vecka) Hon kommer på söndag & packar saker inför deras riktiga flytt, så då får hon sin grej lite fortare :)
Bebisarna inne i sina kuvöser på rummen var iallafall så små så små, har nog inte förstått hur liten Liam är även om jag sett bilder. (man såg ju in i rummen genom fönster från korridoren, jag var naturligtvis inte inne i nåt rum där det låg barn)
I hissen kom en "normal" nyfödd & bara den plutten såg ju hur liten ut som helst.
"inga ideer nu", sa sambon när han läste över axeln.  :o)

Var ute & gick nu & ja, det ÄR höst ute ikväll. Kände allt lukten av öppna spisar som det eldas i. Mysigt men alltid lite sorgligt när sommaren är slut.
Är rätt nöjd med sommaren ändå, men lite mer husvagn & sol hade inte skadat!!



Hittade en sån söt bild på lille Baloo för precis ett år sedan :o) Tänk att han varit så liiiiten!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Snart blir det fredagsmyz..............

(Liten vovve? Tycker han är jättestor på bilden...hahahahaha....)

2009-09-03 @ 22:18:29
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Annica

Vilken lite ullboll´han var..

2009-09-04 @ 08:44:28
Postat av: Mia

Liten o liten?? Kunde tyvärr inte komma. Hoppas ni hade det trevligt!

2009-09-04 @ 17:47:09
URL: http://misenk.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0