Kokt & klart!

Sambon hittade krondill idag så han har kokat massa röda godingar nu!
Göttigött!

Vilken stressig dag det varit, känns i hela kroppen.
I morse vart det premiär att fixa två barn inför dagis.
Mamma hämtar Baloo på morgonen & nja...vill inte erkänna det men det var skönt att slippa går upp 5:30 som jag nog måste gå upp om jag ska ta morgonrunda också. Men det är skönt att gå på morgonen, så vi får se om jag kan återgå till 6:00 när vi har vanan inne!

Jag var hos ryggdoktorn & han vände & bände på stackars nacken. Är lite stel ännu men det kommer släppa snart.
Lunchen averkade jag på pop & H&M. Pop hade inget jag fastnade för. Lite trista kläder tycker jag nog för det priset. H&M hade litegrann däremot så där rök 600kr från kortet på tre minuter. (klännig, kofta, pyjmas, strumbyxor, trosor till Essie, byxor & en grön body till Olle. Ekologiskt, bara 69kr för byxorna & 49 för bodyn. Billigt för vara eko.)

Hämtade två varma barn på dagis. Inte trodde jag sommaren skulle komma tillbaka?!
Svichade ihop en korvgryta till en hungrig Olle...får tänka på att ha mat fixad när vi kommer hem. Vi brukar alltid äta middag kl 16-17 nu är vi inte hemma förräns 17:20.

Tog med mig en spelvink Essie till Anna på Me&I. Köpte en korvtröja till Olle. Han älskar ju korv!!
Sen till mamma & klippa luggarna på Essie & mig.
Baloo hade skött sig på "jobbet", men är inte hundra än på att vara inne. Han tror nog han ska bli lämnad själv lille plutten.

Hemma igen har jag kollat på "octoMom" dokumentären. Ja...inte är man avis inte. Men tycker nog mest lite synd om henne. Hon verkade ju helt klart själv förstått att det kanske inte va så smart att skaffa 8 barn på en gång när hon redan hade 6st innan.

Nu blir det natta inna klockan ringer snart igen!
Längtar till fredag då jag är ledig igen! Fika hos mig med barnen för er som vill :) (10-11 förmiddag)


Passar på att gratta Kakan!! Fyller år imorgon! Hade ju planerat liten present, när de skulle få flytta till jkpg, men nu blev de kvar i Lund ett par dagar till så det får vänta.
Hoppas Liam piggar till sig så ni får mysa på din dag & att han snart orkar med flytten hemåt! Saknar er!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ja då ligger man i lä om man gämför sej med octoMom, och tur är väl det ;)



Härligt med kräftor, det missade vi totalt i år. Och nu fiksar väl inte folk längre..



2009-09-02 @ 10:50:30
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hade verkligen inte bangat en fika hos dig på fredag om jag hade varit hemma...:-(

Kan inbjudan stå öppen?? ;-)

2009-09-02 @ 14:22:39
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Åh attans att jag missade den fikan.

Hojta till nästa gång!

2009-09-05 @ 15:09:51
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0