Lång dag!

Idag har varit en lång dag, fast den har gått fort!
Sambon vabbade med Olle så det var bara mig själv & kladdEssie att fixa på morgonen.
Hon & hennes polare hade fått tag på en hårgrej med silikon igår så hon var flötig som en smörbytta.
När jag fönat henne ar det inte alls borta så antar att hon kletat i halva flaskan :)

På jobbet har jag haft träff med en "karriärscoach".
Man träffar sin coach (som ej jobbar hos oss utan kommer helt utifrån) tre gånger & ventilerar massa intressanta saker.
Karriär behöver absolut inte vara att man ska klättra i nån stege på jobbet & bli chef eller så, utan att sätta sina mål & lära sig hitta "sin" karriär. Intressant samtal var det  en sån grej skulle alla få göra tycker jag oavsett yrke eller placering.

Efter jobbet tog jag med min pappa, Essie & Baloo på en svamptur utan tur :)
Hittade bara så det räckte till två mackor. Pappa fick hälften. Trodde han var en bra svampplockare, men inte visste han hur en trattis såg ut. Han kom med några kremlor eller nåt som jag inte vet om de gick att äta.

Kvällen i sig har varit rätt lång med en Olle som inte ville sova. Men tillslut gick det & han somnade gott i sin säng. Inte haft mycke feber idag, igår hade han 39.8 & var helt borta stundtals.
Hade inte sista alvedonen piggat till han hade vi åkt in med honom. Båda våra små har liksom aldrig visat att de är speciellt påverkade av feber trots att den varit närmare 40 tidigare. Lite läskigt när de blir så tagna.
Olle får vara hemma imorgon också, han har lite jobbigt med andningen.

Nu ska jag slappa 15 minuter i soffan. Sen kommer sambon hem från sin innebandy, då kastar jag mig ut på pinkerunda med hunden sen blir det sova!!

Gonatt på er & Sov Gott!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Stackars lille Olle. Det är jobbigt och se dem när de blir helt borta. Hoppas han är piggare i dag.

2009-09-16 @ 09:09:12
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0