Rensa & sortera...kanske nåt hamnar på tradera

Jisses vad vintergrejer det fanns inne i skuffen däruppe!
Just nu ligger allt utdraget på sängen & jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Inser varje gång jag öppnar den där skuffen att jag borde göra mig av med det som iallafall Essie växt ur & som inte är "killigt".
Men jag har så svårt att göra mig av med saker ju!!!

Vinterns outfit till Olle är iallafall så gott som klar. Han behöver bara en jacka.
Essies gamla overaller var i jättefint skick så man kan nästan undra om hon nånsin varit ute i dem?!

Tror jag ska testa lägga ut lite på tradera iallafall. Men tycker det är lite bök att paketera & skicka iväg. Sen glömmer jag alltid betala den där traderafakturan, så sist fick ag påminnelse så det kostade till slut 130kr för de annonserna jag hade ute då. Nu var det lite dyrare grejer, men om det är typ nån tröja eller skor som säljs för en tjuga blir det ju dyrt.

Mamma gick iväg med barnen nu så dags att sätta fart däruppe :)

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Tack för idag!



Fick man denna eftermiddagen till o gå oxå ;-)

2009-09-07 @ 16:15:19
Postat av: Sophie

Du får ta en ny tur till P.o.p i Kosta o leta nya vinterkläder, så kan du ju alltid stanna till på en fika här på vägen :-)

2009-09-07 @ 21:25:21
URL: http://sophiesoph.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Inga vinterkängor till salu?

Tänker då till Nova... men hon och Essie kanske har samma stl.

Är ju van vid att alla i samm ålder har mkt större stl i både skor och kläder.

Men Nova har ca stl 25 (stl 24 funkar oxå)

2009-09-07 @ 22:27:47
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ja men kolla gärna vad Du har som Du vill bli av med =)

Fick inget svar när det gällde hur det ser ut framöver med tanke på ett av barnkalas.

Vet Du om ni har mkt inbokat på helgerna framåt?

2009-09-08 @ 14:26:03
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoho!

Skrev till dig på chatten på face förut men den är ju så värdelös så jag la ner ;-).

Jo då är det säkerligen din sambos smarriga kräftor jag ska äta, tänkte lyxa till det denna gång =).

Kom på en sak jag skulle fråga dig, varifrån kom det där söta regn-setet som Essie fick förut? Du vet med gummistövlar till.

Kramis!

2009-09-08 @ 19:14:10
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0