Söndag!

Sådär ja...
Söndag igen & inte är man utvilad direkt :)
Men det verkar man aldrig kunna bli nuförtiden.

I lördags vart det dop för lille William. Mysig liten tillställning med goda mackor & många skratt!


Tårttjuv


Spelevink!


Trötta barn tittar på film hemma!



Idag har jag träffat min lilla KAKA!!
Glömde ta kort på vår present till dem.
men Liam fick kläder från Lundbyr, Pytteliten. Men han kommer inte kunna ha dem än på läääänge!
Tittat på film på honom & ja, det går inte föreställa sig hur liten han e. Kakan hade med några av de blöjorna han hade precis i början. De var ca 7 cm stora. Fatta vad liiiiitet! Sen hans första tutte :o) Pyttepytte.
Till Kakan & Putte hade jag gjort en "kräftskiva".
En korg fylld med kräftor, Jansson, köttbullarm, ägg, ostbricka, frukter, några öl & snaps såklart.
Nu får de mysa med det ikväll & också få lite kräftfest!
Kakan fyllde ju år förra veckan också, så tycklte det passade att hon fick den röda kappan! Passade henne perfekt. :o)


Jag & Kakan bland alla flyttkartonger!
De flyttar nästa helg så då blir det fortsätta försöka packa. Inte så kul för dem att flytta mitt i detta med Liam, men det var ju bestämt sen innan så det är ju ett måste. I vanliga fall planerar & packar man ju innan, men nu har de ju varit borta i 6 veckor.

Essie & jag & granntjejen var ute i stallet idag & kollade lite. Ny ridskolelärare där nu så ska se om jag ska fortsätta.
Essie sprang fram & knep den största hästen :)



Nu blir det PIZZA!!!!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Som Du skriver, finns ingen möjlighet för oss andra att förstå hur liten den gossen är. Men 7 cm blöja, det säger en heeel del det.

Så gulligt av er med presenten. Vilken himla bra fantasi Du har. Vem sjutton skulle komma på en sån perfekt present lixom?



Hoppas att de kunnat njuta av allt gott ni fixat ihop.

2009-09-06 @ 22:47:50
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, tror nog inte att "Kakan" kan annat än att vara supernöjd med din vänskap!! :-)

2009-09-07 @ 07:35:48
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken bra present. En så där toppengrej som man verkligen skulle uppskatta om någon gjorde. Det var ju jättebra.

Lille Liam är ju verkligen liten då. Fast det går ju inte att föreställa sig.

2009-09-07 @ 08:17:23
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0