Städobjektet!

Såg att mitt fd. städobjekt va ute till försäljning nu :) (Kakans & Puttes hus som de bodde i)
Ser faktiskt lite trevligt ut & det kan det säkert bli om man får iordning på lite planlösning i "Åbäket" :)

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/518420

Idag fick jag ett samtal från Kakan, så nu är de installerade på Ryhov! Skönt! Nu kan vi ses lite oftare & Putte får det enklare att träffa sina barn!
Passa på & Gratta Liam på 2-månadersdagen nu skulle han haft 8 veckor kvar i magen!
Hoppas flytten gick bra & ni myser där nu!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Härligt att Liam äntligen fått komma hem till Småland igen.

Mysigt för er att kunna ses lite oftare.



Jo ang kalaset... kan ni fortfarande den 9/10?

Har bokat klockan 11:00 och käk vid 12.

Hoppas att dessa tider funkar för er.



Ida och Meya ska med (och ev Tex, de vet inte om G jobbar).

Alex och barnen tar egen bil då de ska hämta pappan i familjen efteråt.



Så en fråga... om det är så att det bara blir Ida och Meya, kan vi samåka alla 7 i er bil då (tänkte att det blir billigare för alla).

I annat fall om det inte funkar, så åker jag och Nova i egen bil.

Och då kanske du och Ida med barn kan samåka.

Känns så onödigt att åka fler bilar än vad som är nödvändigt.



Kollade med dem där inne och maten kan vi beställa på plats (visste inte om de ville vet vad barnen vill äta, innan vi kom dit).



Så de behöver bara veta antalet som kommer.

Har anmält 7 barn, så skulle nåt ändras så måste jag säga till dem.

Har räknat med Nova, Ester, Olle, Anton, Vendela, Meya och Tex.

2009-09-29 @ 19:25:50
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0