Underbart går fort...

...så sitter jag åter på gumpen hemma vid datorn igen!
Underbart skojigt går fort!

Sammanfattning av helgen:
mat, godis, promenad, vin, öl, promenad, shopping, sand, mat, mat, fika, promenad, godis, vin, öl, snaps, kräftor, GuitarHero.



Start på lördagens gemensamma långis. Vi gick från Fröskull till Tylösand. Lite besvärligt med sulky..men klart det gick  med två stora karlar med oss .)







Tack Johan & Emily för en kalashelg!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Tack snälla för grattiset =)

Ni verkar ha haft en härlig helg.

Saknade er på gympan idag.

Ha en bra vecka så hör jag av mig ngn dag framöver ang kalajset.

Kram

2009-09-27 @ 21:18:55
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0