hemleverans....

...av massa gottigott till middagen för Midsommaraftonen!
Rött vin i massor, favvon fanns precis i rätt antal flaskor & det var väl tur.
Kan avslöja att det blir Masi Valpoliciella till middagen. Efteråt får man hålla till godo med Chill Out från box.
Tar gärna emot tips på vitt vin. Maten blir "blandad". :)


Sitter & kikar på bubblor, visst ser det lite mysigt ut att pussas i ett bubbelregn istället för under ris?!






bilderna från www.brollopsbubbor.se

Jag ska kolla lite på tradera om det kanske är nån som säljer sina använda stavar, annars beställer jag nog dessa i veckan!
Finns så otroligt mycke fint att köpa/fixa. Kliar i fingrarna nu & vill komma igång.
Ska skriva en ordentlig lista på allt vi måste köpa innan, kläder till barnen, underkläder , skor, pynt & annat.

Jag har fortfarande inte hittat några som kan servera, så vet ni nån så säg jättegärna till mig så ringer jag & mutar dem :)

Annat som man kan hjälpa till med är att rasta hundar under dagen & kanske vill nån testa att ha storfamilj & passa barn på kvällen :)
( Essie & Olle, sen finns det två kusiner också, alla våra barnvakter är ju liksom med)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Vilka fina saker du hittat!, å bubbelbutik finns i götet, kanske redan hittat dit..=) kram

2010-04-18 @ 22:16:48
Postat av: Anneli

Vinerna låter jättebra och jag röstar absolut för bubblor istället för ris! Det senaste bröllopet jag var på hade bubblor & det var charmigt.

Förstår att man kan handla ihjäl sig på bröllopsgrejer...finns ju sååååå mycket fint. Vet inte om det är tur eller otur att jag aldrig kommer hamna där ;-)

2010-04-19 @ 21:46:57
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0