Liam Jakob

Blidde Lillprinsen namn!
Essie & jag åkte till kapellet efter stor förväntan från hennes sida.
Sambon jobbade i Varberg idag så han kunde inte vara med, & Olle han fick vara hos Mommo & Moppa

Fick inte ett enda vettigt kort tyvärr så ni får hålla till godo med dessa :)






Essie skötte sig som ett ljus i kapellet. Satt jämte Puttes pojkar med sin lilla nötpåse. (kul på bilden för nötpåsen är på väg ner på golvet just då :) ) Underbart söt!
Jag lyckades läsa den fina dikten utan tårar!
Huvudpersonen skötte sig hela akten, lite sur när han fick halvligga bara så det var jobbigt för mig & gudfadern att ha honom sittade högt på armen. Då var han nöjd & såg alla i publiken!

Av oss & en kompis till fick han födelsedagståg & en Labangosig morgonrock!

Sambon tittade in en sväng på Ullabullat på vägen hem från Varberg. Jag hade fakstiskt lite förväntan att jag skulle få nåt fint...men icke...ett par thekakor, korv & en tandkräm har jag nytta av.
Essie & Olle fick lite fina kläder & till sig själv hade han köpt tre par jeans & lite tröjor.

Olle hade så skoj hos mommo & moppa idag att han inte alls hann att sova trots ectra lång runda i vagnen & försök med välling i sängen. När vi kom vid fyratiden var han som en duracellboll. Trodde han skulle slockan i bilen hem, men icke. Fortsatte sin skojdag med bus & satte i sig tre pannkakor.
Då tog energin slut & han somnade nästan med sylt upp till öronen. Byte till pyjmas & en tupplur på 4 minuter räckte för en ny omgång tills pappa kom hem. Roligt plutt det där.
han brukar vara som en mat & sovklocka annars så nu ska det bli intressant & se hur länge han sover inatt eller kommer i ofas imorgon.

Dags för ett glas rött & sen sova.
Sover skitdåligt nuförtiden så måste komma ikapp!

 


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0