Nu ska jag bli vacker :o)

Projekt "ta han om mig själv" börjar bli dags att ta tag i!
Det som ska fixas till innan The Wedding day är ju såklart några kilo som måste bort.
Lite brun & fin ska jag väl lyckas bli på Kreta, lite makupp ska det tränas på & få fint hår!!
Naglarna måste fixas till så det är lite att jobba på!

Denna ska hjälpa mig i fejjan...fick ju en del pigmentförändringar efter Olle så denna ska enligt reklamen hjälpa till. Och det hoppas jag verkligen för den var verkligen inte gratis!!

Och kilona, de kommer försvinna med min favvomat som stavas GI, powerwalks med Baloo (vilket jag iåförsig gör nästan varje dag, men de där goa grejerna i skåp & kylskåp har gapat alldeles för mycket efter mig typ sen jul.... :o) ) och så lite hjälp för kebabrullen av magen av denna lilla mackapär:


Bra bild för jag ser väldigt tjock ut så den ska jag sätta upp på kylskåpet hehe...
Abslide, en bra magtränare. Använde den rätt mycke efter Essie & den funkar med ganska lite träning.
Hoppas min kära led i axeln håller för detta bara!



Tror ni jag klarar det?
Det är cirkus 7kg tills 13 maj. Sen ska jag ju äta en hel vecka på Kreta så kanske får ta ett/två kilo extra innan..

Nu ropar soffan...eller jag menar Absliden...


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Cremen såg fantastisk ut vill ha (utan att veta vad den är bra "mot"). Använde mycket av det märket förr...vet egentligen inte varför jag bytt...jo just det, lite för dyrt tyckte jag ;-). Men inför ett bröllop är man värd ALLT i skönhetsväg...hihi...

2010-04-12 @ 21:43:22
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Sussi

Du kan omöjligtvis bli vackrare än vad du redan är men jag hejjar på dig ändå så att du själv känner dig nöjd och tillfreds!! Klart du klarar dina mål!! ;)

2010-04-12 @ 22:19:40
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Annica

Ska min lilla vän försvinna??

2010-04-13 @ 10:35:48
Postat av: Linda S

Vad duktig du e! heja, heja!:-)'



Vi har byggt den från grunden, men d va klurigt. För Johan kan inte heller bygga.

Vi ångrar att vi inte köpte en färdig, kan jag säga. Men nu känns d bättre när den börjar bli klar! :-)

2010-04-13 @ 19:34:50
Postat av: Gabriella

7 kg är du inte klok kvinna???

Du kan omöjligt ha 7 kg som ska bort... du som är så smal och fin.

Tänk på att den fina klänningen måste sitta uppe oxå ;)



Hur som helst är du duktig och jag hejjar på dig.

2010-04-13 @ 19:45:16
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ja det kanske inte är riktigt sju kilo...men ska ju som sagt åta upp mig på Kreta.

Jag väger mig extremt sällan, men känner ju hur kläderna sitter :)

2010-04-13 @ 21:42:48
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0