Sångfågel!

Denna veckan har vi varknat av skönsång runt 5:10 varje dag.
En liten kille som ligger i sitt rum & sjunger så sött.
Lyssnar man så hör man att det är Blinka lilla stjärna eller Lilla snigel som han nynnar på. Brukar hålla på nån kvart sen blir det tyst igen.
Måste ta filmkameran & spela in nån morgon!!

Idag börjar vi vår lediga fredag med musik. Barnmelodifestivalen från 2004....yeah....



Veckorna nu för tiden går hysteriskt fort.
Jobb, barnhämtning, S-möten, hundträning & bröllopsplanering!
Finns inte så mycket tid för annat just nu & så kommer det se ut ett tag framöver.
Men from maj har jag tagit föräldraledig på måndagar också så hoppas det hjälper lite grann :)

Idag ska vi träffa Kakan & Liam, eller kanske åka till ÖF om de kommer på eftermiddagen.
Handla mat & annat.
Imorgon är det Mulle, sambon jobbar så får se hur jag löser det. 
Jag är också  i stort behov att storhandla saker inför Kretaresan & lite annat så skulle behöva åka en halvdag & shoppa med mamma.

På söndag är det heldag på klubben som gäller!
Tycker ni det är roligt med hundar & utställning så tipsar jag såklart att komma ut till Forserums BK & titta.
Fika försäljning finns såklart.
Tror det var ca 150 hundar anmälda så det är en del.
Jag ska inte ställa ut Baloo utan bara hjälpa till med allt runtomkring!
Så välkomna ut dit & kika lite!!
(Är ju även väldigt vacker natur därute om man vill ta en ordetlig promenad efter fikat )

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Hur orkar/hinner du med allt? Du ska ju planera bröllop också ;-)...men jag håller med, veckorna fullkomligt rusar iväg!!!

2010-04-23 @ 19:22:01
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med.. en vecka är ingenting!



Pratade m Annica i veckan - vi borde ta vår vinkväll snart igen!! Vi kanske kan ta det en vardag som sist.. gör ju inte jättemkt..??



Kram

2010-04-24 @ 11:51:12
Postat av: Linda S

Hade jag viljat åka på om vi inte skulle haft kalas... Tipsa gärna igen när det är nåt som händer med hundar! :-)

2010-04-24 @ 21:20:24
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0