Sista lediga dagen!

Fullspäckat Påsk har det varit med MAT, gott dricka, trevligt sällskap & massa annat!



Påskafton hos mina föräldrar!



Igår var vi här på kvällen & åt lammstek.
Efterrätten blev vit kladdkaka! Jättegott!

Dags att återgå till småttisarna & se vad denna regninga dag bjuder på!

 

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

De va ett stort barn på huset..

2010-04-05 @ 17:52:18
Postat av: Jessica T

Ser ut som en härlig påsk. Soligt och fint var det ju. mer sol nu tack!

2010-04-06 @ 12:32:12
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Monixx

Härliga bilder som vanligt här inne hos dig!



Sv: Bijetterna är slutsålda och jag har inte 'råd'. Det är svindyrt att åka till Sweden Rock...

Och jag har dessutom insett att jag måste prioritera. bläää. Hahaha

Men kanske kanske.. den som lever får se. ;-)

2010-04-07 @ 01:22:52
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0