Slut på veckan....

...grillsugen! Kanske ska be sambon slå på grillen & avsluta helgen med det!

Igår pkte jag & mamma till Jönköping för lite shopping!
Hittade mest lite kläder till mig själv, men kollade på massor grejer till bröllopet & lite till Kretaresan.
Jag vill ha röda eller vita träskor...
Men kan inte bestämma mig för vilka.

 



Idag klev jag upp kl 5:45 efter en sömnlös natt.
När jag skulle gå & lägga mig igår hostade Olle konstigt. Gick in till han & då var han jättevarm.
Det blev alvedon sen somnade han om.
När nån av barnen är sjuka sover jag  dåligt eftersom man ligger & lyssnar. Speciellt dåligt om Olle är sjuk eftersom han ej kan komma till ro i vårt sovrum utan vill ligga själv i sin säng.
Men upp kom jag & sen bar det ut till klubben!

Utställningen blev jättelyckad, och jag är så impad av allt jobb som utsällningssektorn & alla frivilligalagt ner på förberedelser inför denna dagen!
(jag hjälpte bara till idag)
Efter lunch kom mamma & Essie & hämtade mig så jagvar inte med till slutet.



Olle verkar inte ha feber idag, men vi har haft en väldigt pipig eftermiddag då alla andra barn är ute & leker.
Alla utan han :(

Essie saknade snön så himla mycket så hon bjöd sambon på en uppvisning:

 

Hoppas ni haft en bra helg!
Nu ska jag ladda upp inför ännu en fullspäckad vecka :)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Svårt det där med färgval på träskorna, alla är ju så fina. Jag är lite väl svag för rosa så där hade min lott fallit ;-)

2010-04-29 @ 20:23:33
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0