Kräfta!!

Ute hos Hos Hasse & Sandy ikväll:



Härligt gäng!!


Klart man ska ha massa sockerchock en lördag som denna...


Sen spatserade vi ut i blötan för att inspektera kräftorna som ska hamna i grytan imorgon härhemma.



Lite spoooky att gå ut i skymningen...man undrar ju om farbor Helge kollar vad som händer med hans gamla bonnagård..men spöksur kan han inte bli, så fint som H & S fixat fint!


Här bodde kräftorna innan de hamnade här: 

 

Nu sussar barnen, jag har avnjutit lördagens vin. Tänkte slå på en film, men går & kryper ner hos mina små istället. (ja Olle har fått för att det är så mysigt att sova med oss...men han bär jag in till sig om en stund..)
Maken drog vidare på födelsedagsfest - misstänker att det är en riktig klassisk lägenhetsfest..
Men rätt skönt att kört idag, ändå fått bra sällskap & goda kräftor & sen en tyst ensammyskväll!






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vilken härlig kväll!

Längtar till jag me ska äta kräftor! Sluuuurp!

2010-08-29 @ 07:58:59
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilket mysigt ställe att ha kräftskiva på!! Jättefint dukat & allt. Vi klarade också av kräftor & sockerchocker igår med stor bravur =)

2010-08-29 @ 16:06:39
Postat av: Anneli

Vad hemlig jag blev, var inte meningen. Sitter inte vid min dator...

2010-08-29 @ 16:07:08
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Marlen

Vilken härlig helg med kräftor & fest :) Jag undrar var alla köper den fina koftan du la ut på bild? vill gärna veta :)

2010-08-30 @ 12:23:00
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Lindha

Jag köpte min på Våran Kåk i jkpg. Märket tror jag är fröken söt.

2010-08-30 @ 12:55:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0