Lång med rolig dag!

Fick slita upp ögonen när klockan ringde kl 05 imorse.
Efter att smygit som en tomte till duschen, lämpat av två barn som vaknat ändå till maken, (och som tur va somnade de om) åkte jag ner till stan.

Morgonens uppdrag:
Dela ut kaffe & kaka till morgontrötta resenärer på stationen tillsammans med Per & Anci.
Det var roligt, och folk uppskattade verkligen att få varmt kaffe & folder att läsa på tåget!  (de flesta, en del kom ju ut från tåget också, och vissa morgonpigga gick till gymmet..och kaffe ska visst sätta igång förbränningen mer innan man tränar..visste jag inte)  





För er som inte vet, om ni nu missat det, är jag Socialdemokrat & kandiderar till kommunfullmäktige.
jag sitter som ersättare i Miljö & byggnadsnämden sen 2.5 år.

Så just nu är det mycket att vara ute & träffa folk, möten & annat intressant!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Oj oj oj vilken tidig morgon!!! Förstår att folk blev glada för en kopp kaffe i ottan, det hade jag också blivit =). Lycka till med kandiderandet! (undra om det stavas så...hihi)

2010-08-19 @ 22:15:52
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Frida

Heeja syster!

2010-08-20 @ 12:10:28

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0