Lunchshopping!

Ibland hinner man en snabb tur på stan på lunchen.
Idag blev det dessa fynd:



(Ester leker sjukhus & har brutit benet)

Skinnjacka imitation, tror inte man får äkta vara på VeroModa?!
Men gillade den för det var mysig luva på & inte superduperkort som de kan vara.
Och så åkte ett par mörkmörkblå jeans ner i nån kasse också.

Flera av bloggarna jag spanar in bjöd ju på roliga foton, så jag tar Essie som provdocka ikväll ;)


Det skojiga va att tröjan såg jag på Våran Kåk genom dörren igår men hann inte gå in & kolla nogare.
Sen idag läste jag Fikamonstret blogg & såg en jättefin pippitröja som jag kände igen, men inte från var. Tänkte oxå att jag inte fick glömma kolla in koftan lite nogare på Våran Kåk senare på lunchen. Gissa om jag garvade när jag då upptäckte att det var samma. Men så snygg & till det priset blir den nog slutsåld både här & där!

Imorgon blir det marknad med barna, sen äntligen dags för Stadsfest & partaj med goa fina vänner! Ska bli riktigt riktigt skoj!
Har ni möjlighet & gå så är det absolut värt varenda krona & det går bussar från alla städer på höglandet.
Vi ska in på dagen också på lördag, det är Barnlördag från 11:30 & det är gratis! 

Kolla på www.eksjostadsfest.se för mer info om alla kuligheter!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Härliga bilder och snygga kläder!

Kul när man handlar till Bara Sig! :-)

Vi tänkte me åka in på lördag när det är för barnen. D e ju kul när d händer nåt och då får man passa på! D e ju Loppis oxå på campingen, den vill jag inte missa! ;-)

Trevlig helg och hälsa Darin från mig! ;-)

2010-08-27 @ 07:11:38
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anneli

Härliga bilder, tycker hon slog min pippibild med hästlängder...haha....verkligen skoj att köpa lite nytt inför hösten...

2010-08-29 @ 16:10:22
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Syster

Din snygging, ja va me å drog i den koftan i dag, och i klänningen/långtröjan me blev osäker på hur länge den kommer passa å lät den hänga.. men den e toksnygg!

2010-08-30 @ 23:17:19

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0