Partaj partaj!

Eksjö igår :



Vilka ska vi se?!?!


Kungen & drottningen var där.


Min kamera ballade ur & bytte färger hit & dit, men Hasse & Sndy är ju lika söta ändå!


hOFFMAESTRO.. Man bli glad!! Och så vill de byta regering & hela Eksjö höll med ;)


Ingen festival utan Langos!!!




Timo...klart bästa under kvällen & värt att vänta på. Synd att han bara fick spela 20 minuter sen var det dags att släcka ner festivalen.



Nu blir Eksjötur igen så ungarna oxå ska få lite fest!
Ikväll kräftskiva ! Mumma!!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Nästa år ska jag me gå. Det bestämde jag igår! :-)

2010-08-29 @ 07:59:56
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anneli

Kanske slår jag till med en "Linda" jag mé = går nästa år. Hade gärna sett Melissa Horn & Takida i år men vi hade andra planer. My god - langos...skulle kunna köpa en biljett bara för att få en langos....men var är räkorna!?

2010-08-29 @ 16:09:02
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0