Sprängning av.....

...husvagndäck!
Prrecis utanför Mariannelund vobblade hela ekiget till & jag såg ett stort rökmoln från lilla pärlans högersida.
Lite panik, fanns verkligne ingenstans att stanna, men efter ett par hundra meter hamnade vi intill vägen.
Ut ur bilen & där fanns inget däck...


Assistanskåren kom på plats efter 2 timmar. Det var besvärligt att hitta ett nytt däck ppå en söndag i semestertid.


Så kan det gå...idag måste vi därför shoppa ett nytt däck. Reservet vi fick igår är egentligen till bil så det ska vi inte kuska runt på.

Idag regnar det...blir kanske lekland eller kanske en tur till gammal vän & hälsa på om de är hemma!
Planen var åka båt med andra vänner men nja...känns inget kul!



Hej svejs på er & ha en bra regndag!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vilken tur att det d gick bra! Ibland har man tur, tack och lov. Som vi, när brandlarmet på hotellet gick mitt i natten... phu!

Ha en fortsatt skön semester och hoppas solen kommer tillbaka snart!

2010-08-02 @ 11:26:53
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Frida

Sicken tur att ni hade assistance:) Lycka till på resten av semestern, kom til Västkusten vi har sol! Kram

2010-08-02 @ 20:46:51
Postat av: Sussi

Å nu har datorn "hoppats" sönder.. ingen billig semester för er då!! ;0)

2010-08-03 @ 18:04:49
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0