Åka rulltrappa...

...det är en hit när man är 2.5år & med tanterna på staden i Götet!




Gissa att dessa spel står högt i kurs...
Kanske Tomten är snäll & ger ett till Essie. :)
Olle får vänta ett tag på sin tur!

Vi hade en jättebra  lördag söndag i Götet hos min bror med fru & familj.
Massa så god mat & trevligt sällskap!
Söndagen var vi i Råda Portar församling & ungarna gjorde julpyssel så det räcker i flera år!
Tyvärr blev det miss med kameran för jag hade inget batteri kvar så bilder har jag inga att bju på! :(

Men Tack C för all god mat & den delikata förrätten med egna glöggen!
Egen glögg definitivt nåt att satsa på tills nästa år!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: caroline

Tack själva, trevligt!

Hmm Råda portars församling den har jag nog missat!? Ha,ha men det va trevligt i råda kyrkans församlings hem ;-)

Ses till jul, KRAM

2010-12-02 @ 13:55:35

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0