Gottigottigott

..full med baciller?!
Olles "grejer" fick en egen bunke som kommer "försvinna".
Han geggar ihop allt han får i sin närhet så hans saker går sällan att äta :o)





Idag vet jag inte om man bör äta mina & Essies heller, men vi hade mysigt iallafall!

Efter pyssel gick vi ut i härliga snön, men det blev inte så länge, först ville Essie gå in. Sen Olle. Sen Essie och tvärtom.
Men vi hittade väldigt mystiska ÄLGSPÅR i lekparken....undrar vart den kom ifrån?!






Olle fick jag förflytta bärandes idag! För mycke snö i lekparken för hans korta ben :)






Saknar photoshop!! Vill ha tillbaka NU! (mitt gamla ligger i den trasiga datorn)
Fina blomman fick vi som avtack på Miljö&Byggnadsnämden i onsdags.


Dags att fixa Essie fin & fixa lite mat tills kvällens Lussefirande :o)



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0