Kliar i fingrarna....

...att klistra, klippa & skriva!
Skulle behöva minst en vecka för att hinna ikapp med album, framkalla bilder & pyssla iordning!
Inte ens börjat på Olles babyalbum...skämmas får man ju!
Essies har bara ett par sidor så hennes är inte heller ens halvfärdigt..
Nackdelen att ha diggikamera, blogg & FB nuförtiden för den tid man kunde pysslat lägger man ju här.

Jag har iallafall fått in alla kort, tal & presentlista i ett eget album från bröllopet.
Tackkorten kom för ett par veckor sen så har skrivit dem nu...
Bara ett halvår efteråt....





Jag har tyvärr inte någon inbjudan kvar, så om nån har en från bröllopet som inte känner att den ska sparas i all evighet får gärna ge den till mig. Jag kan tillverka en ny, men lite knöligt att fixa med skrivare osv. så det blir likadant. Jag har program & kyrkoprogram som jag satt in i fotoboken.

Förstoringarna har vi fortfarande inte fått, skulle fått dem för flera veckor sen men inget hört.
Måste ringa & tjata igen så vi får hem dem snart. Pruta får det allt bli för den där fotgrafen var inte billig :o)
(men korten blev jättebra, & jag har inte ringt & tjatat massor gånger heller, bara typ 3....)

Den dagen, den härligaste dagen i mitt liv!!!
(ja förutom när man klämde ut Knoddarna då ;) men det är ju liksom ett annat lyckorus)
Projekt två innan allt pyssel som varit med bröllopet är slut blir  att skriva ner hela dagen, fixa lilla bröllopsboken med foton skriva ner allt vi köpt & fixat med & räkna ner slutsumman. Hittade alla kvitton bland grejerna så det kan ju bli intressant att se vad kalaset egentligen gick på!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vilket härligt album! E d du som tecknat så bra?

Håller me dig, bloggandet o allt annat tar mkt tid. Novas album e mkt finare än Nikes. Måste me ta tag i dom snart... E dålig på att framkalla kort oxå... :-(

Hoppas ni får era förstoringar snart!

2010-12-16 @ 08:41:33
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej, det är ett av korten vi fick :)

2010-12-16 @ 12:34:31
Postat av: Marlen

Håller med om att det saknas tid. Jag ligger oxå efter men är glad att jag gjort fram till hon va 1½ år. Ibland vill jag bara ge upp helt för att sluta tänka på det. Men gud så roligt det är att ha dessa fina album, för barnen när dem blir stora iallafall :)

2010-12-16 @ 13:57:28
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Syster

Hur hinner du pyssla me allt? Å bryllop i juletid, fast de va ju starten på kalaset me =)



2010-12-18 @ 17:11:46

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0