Laddar vi om...

...denna veckan laddar vi om för ett nytt år som jag tror kommer bli minst lika bra som detta året :)

Vilka dagar vi haft!
Underbara jul! Jag längtar redan tills nästa år igen :)

Just nu helt tyst i huset, maken SOVER, jag har varit ute i härliga vädret med Baloo & det blir nog en tur med kameran om nån timme med mitt nya stativ :) Om det inte blir shopping & badrumsplanering ;)


Julmorgon!
Tomten har lagt paket under granen!
(Essie frågade Tomten senare om det var honom hon hörde på natten... :) )

Julfrukost hos oss med min & Makens familj! Härligt att samla alla en stund!
Inga frierier iår ;)
Tyvärr inga bilder från frullen...
Jullunch hos svärisarna & därefter kom Tomten dit!
Baloo gillar inte Tomten!



Nu kommer Tomten!



Efter paket & julmys där gick vi vidare till min familj!
Där väntade kusinerna spnt på Tomten & uppladdat med paket var det :)





Härlig julafton med allt som hör till!

Juldagen träffade vi makens släkt & hade en lillejul till med hans bror med familj på kvällen!
Annandagen åt vi kalkon hos mina färöldrar & igår kväll hade vi lite vänner här på partaj med lekar & lite sånt skoj!
Hoppas ni har haft lika kul & bra som vi!

Nu måste jag fixa till mig :)

Förrsten...vilken blogg har snabbast bilduppladdning?! Denna tar ju hundra år.......






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Gör bilderna mindre innan....

2010-12-27 @ 18:08:16

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0