Lediga dagar...

....gör inte så mycket.
Leker med ungarna, är ute med Baloo & äter upp mig inför nästa års nyårslöfte ;)
Idag köpte vi ett PS3.
Jag får inte prova för den är ockuperad av Maken & J.
Köpte begagnat som man kan spela både ps 1 & 2 på.
13 spel, fem konsoller & såndär kamera var det till också.
Kanske säljer den & köper en ny istället, hörde att de som man kan spela gamla spelen på är poppis som attan & man får mer för en sån än vad ett nytt kostar :)

Kusin A sover här inatt så nu sussar tjejerna gott uppe i vår säng.



Olle är också nöjd, han har fått leka med stora Wille & sen kusin Emil & lillekusin William. Fullt hus idag!
Maken & hans bror har rivit lite badrum så nu är det byggdamm i halva huset. Måste tvätta datorn för det kraspar i den...inte bra! (står ju neranför trappen, inte tänkte jag att byggdamm sprider sig på detta viset...)

Imorgon ska jag ha en liten inköpsrunda för målning av panel & mäta ut var grejerna ska sitta.
Lovat mig själv att fota också & åka pulka med ungarna om minusgraderna släppt.
Nu ikväll var det rena sommaren att gå ut med Baloo :) Perfekt vinterväder!

Så...kanske lite vinterbilder imorgon om inget oväntat dyker upp!

Ps....om nån har ps-spel att sälja så hojta till så kanske jag är intresserad!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Va mysigt ni har det!! Bara lite avis ;o) Tror jag har något spel kvar.. typ singstar eller något men det ligger nerpackat bland loppisprylarna...

2010-12-29 @ 09:28:45
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0