Dan före dan & dan före dan före dopparedan

Om man inte har någt att göra idag så är det inte dan före dan...

Våra projekt är dock ovanligt få :)
Koka gröt till julfrukosten imorgon - den vanliga goda kunde vi tyvörr inte få tag på iår :(
Kolla av Olles kläder tills imorgon - skjortan ser liten ut!!
Köpa två presenter till :)  
Köpa lite blommor
Göra Jansson
Köra ut paketen & hämta några stora att slå in
Leka med ungarna
Bara MYSA & JULA!

Lät rätt mycke ändå men brukar vara massor mer grejer!

Igår lite mys med Kakan, Putte & Liam :


Inga bra bilder idag på Liam, men i somras fick vi till ett riktigt fint som han fick i julklapp av oss igår:


Förstoring 40*40 hittade ingen ram i den stl varken i jkpg eller här för vettigt pris så det blev en egen roligare variant med svart papper under & så klistrade vi på bokstäverna utanför!
(bokstäverna köpta på MIO, tack Linda S för iden till det, såg dem på bloggarna när du fyllt år)
Skulle valt matt bild men det blev ok ändå.


Mums bricka!
Försökte mig på fudge igår, gick inte men blev jättegod kola!

Och goda julskinkan som blev helt perfekt iår både inuti & utanpå:



Mums filibabba!
Kanske hörs ikväll igen, annars får ni ha en Riktigt God Jul!!





GOD JUL Önskar vi er alla!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Härliga bilder. God Jul!

2010-12-23 @ 10:44:26
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Linda S

Mycket att stå i! :-) Och jag ska klämma in 6 timmars jobb ikväll oxå....usch...hur ska jag hinna me det?!

Söta tomtar i tidningen idag!

Jättefin julklapp till Liam! God Jul!

2010-12-23 @ 12:43:46
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0