Äntligen helg!

Gått nästan en timme på morgonen, snabbt & är trött i benen nu.
Det är rätt roligt när man alltid är ute samma tid, alltid samma folk man möter.
Idag frågade en dam med stavar vart jag tagit vägen om måndagarna.
Snacka om att de har koll vilka som går "deras" rundor.
Sen är det alltid en äldre man & ett dampar till med stavar som travar runt sjön kl 07 på morgonen.
De gånger mamma inte hämtar Baloo & jag jobbar går jag kl 06 & då är det några andra.

Olle är mega förkyld, pipig & bajjar hela tiden.
Imorgon skulle vi ev. till en kompis i Linköping som fyller år, men får se om jag följer med. Känner mig helt pigg än för storfest & inte så roligt att lämna bort lillfisen när han är sjuk.

Måste passa på & gratta MIA för den lille SONEN som kom den 10/2
GRATTIS!! Två pojkar tätt, kan nog inte bli roligare för dem när de blir lite större.


Är sugen på att hälsa på Sussis nya häst.
Ja, hon har äntligen köpt en alldeles egen :) Jag är jätteglad för hennes skull för det var en dröm att få en av de hästarna hon köpt för henne.
Den är född & uppvuxen på lösdrift, alltså aldrig hanterad. Tror hon är 4 år.
Jag vart allt lite orolig när hon skulle hämta den, HUR får man en häst som aldrig haft människokontakt in i en transport?!
Men det gick bra & redan nu verkar hästen accepterat sin matte & går att pyssla med.
Kommer nog bli en väldigt speciell häst, Sussi har sån där "djurenergi" som få människor har.

Nehe...dags att ta tag i dagen, teater står på schemat för Essie, ska skjutsa henne till Brinell där dagis möter upp.
Olle & jag ska ta en tur på tomma Åhlens & sen köpa hundmat.
Olle hällde vatten i Ballos mat-tunna så den måste jag kasta. Tur att det inte vart så jättemycke kvar ändå!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Ja, visst undrar jag än hur det gick till att få hästen i transporten.. å nu får du byta ut min gamla blogg "dreams" mot denna istället ;)

2010-02-14 @ 19:44:59
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0