Borta bra...

...jättebra...men hemma bäst.

Men jag är inte hemma ännu.
Kanske imorgon...kanske...

SJ SJ gamle vän, festligt att du lever än
men du ser rätt krasslig ut
snart hörs ditt sista tuuuuuuuuuuuuuuut!!


Nån som minns den gamla låten?!

Lite trevligheter har vi ju ändå gjort så helt dåligt mår jag inte ;)





Igår var vi på bröllopsmässa. Det var roligt & såklart fick jag lite inspiration.
Denna "bollbukett" var himla söt!
Gissa vilka blommor den är gjord på?

Idag har vi jagat sj:s hemsida utan framgång, åkte till skoaffären köpte två par skor & drog vidare ut i snön hos bror & han familj:






Grillade korv, busade i snön, gick lååång promenad i 40 cm snö, drack kaffe/varmchoklad/blåbärssoppa & grillade en muffins!
Alla nöjda & frusna.
En bastu hade varit guld nu efter en lång utedag & flängande efter tåget.

Hoppas jag kommer kunna åka imorgon om inget nytt oväder dyker upp....




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Hoppas du är på väg hem nu då. Inte trist att vara borta fast man vill hem.

Vad kul på bröllopsmässa. tycker vårkläderna var underbara. Tror R skulle klä i marsipangröna brallor.

2010-02-22 @ 11:50:39
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0