En trevlig helg!!

Åkte med till Linköping igår, Olle var piggare & ingen feber så han, storasyster & Baloo fick till Essies stora lycka vara hos snälla farmodern & farfarn.

Jag sambon & Daniel susade iväg framåt eftermiddagen.
En fin present införskaffades till födelsedagsbarnet.
En pall. Det kan han behöva så han når upp till att laga sin fina hatthylla som rasade i golvet.
Inte kunde vi veta innan att den skulle komma till användning så fort :)

Hos Hasse & Sandy blev det BosseBulldog, Bullens varmkorv & sen tog jag, Sandy & hennes syster en sväng tll stan & dansade massor. Det var riktigt skoj, men kände mig allt lite som en gammelgädda som fick rädda de stackars töserna från onda vargar på dansgolvet ;)


Heja Bosse! Stackarn som "GET THE RECORD" fick hela SJU på raken. Tror jag inte jag varit med om innan!
Själv passar jag mig för Bosse  var bara med en stund!

Idag fick vi värsta lyxfrukosten sen tog vi en mysig promenad till stan. Det var SOL i Linköping & fåglarna kvittrade, ingen snö på vägarna utan lite vårigt blask. Vårkänslor!

Framåt eftermiddagen åkte vi hem igen så det var en lagom utflykt.
Jag shoppade en fin ny lampa till stora fönstret. Olle har demolerat den andra & tryckt massa hål i pappret.


Köpt på Citigross. Vilken affär. de hade hur mycke roliga saker som helst.

Imorgon lutar det åt vab för mig med Olle, han är inte riktigt helt pigg & gul i ögonen. Så är det inte borta imorgon får jag väl traska upp till VC för ögondroppar.
Ett gytter det där med ögon infektioner, för det smittar ju hiskeligt även om barnen oftast är pigga.

Nu ska jag hoppa i bädden med mitt nya bröllopsmagasin :) Alltid lika kul att bläddra i om kvällarna!!

Just det...det var visst alla hjärtans dag idag....hoppas ni haft det mysigt.
Vi byter inte paket eller köper onyttiga hjärtangodislådor men lite mysigt kan det vara ändå & vi hade ju en helkväll/dag själva istället!

 

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica Tyreskog

Snygg lampa!



Vad kul att ni haft en bra helg. Den där bosse bulldog verkar farlig.

2010-02-15 @ 09:06:50
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Aha här va bulldogshistoriena, visste väl att ni hittat på nåt bus!

2010-02-15 @ 19:21:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0