Fångad....

...i ett snöigt Göteborg.
de är ju inte så vana vid snö här så lite Kaos är det allt *fniss*
Skulle ju åkte hem igår men det gick ju inget bra.
Just nu försöker jag kolla om man får ha sina "små" husdjur på Swebus Express & kanske åka buss istället idag. Jag har ju Baloo med mig & han kan kanske orskaka problem på en liten buss.
Tågen kanske kommer igång i eftermiddag, men det snöar rätt friskt här just nu.

Nu har jag bara ett ombyte kvar & mina stövlar är helt genom sura så det får blir lite skoshopping om jag måste stanna en dag till. Glömde ompregmera dem hemma så de har liksom inte klarat snövädret som de brukar.

Syster & jag har iallafall hunnit lite mer med pysslet än vi planerat så det känns ju jätteskönt!
Vi hittade inget tv tea, på mässan igår så det blev ingen kupp mot sambon, de kom väl inte heller fram på nåt tåg kan jag tänka.

5 platser kvar innan Swebus svarar....
SJ:s hemsida ligger nere...

No Dogs On the Bus!!
Bara att vänta på tågen då...ingen som vill åka & hämta mig & Baloo?!







Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0