Halkihalk!!

Idag var det verkligen ett steg fram & två bak när jag gick runt sjön i morse.
Men faktiskt lite vårkänsla i luften ändå..
Man kan ju hoppas snön ligger lite till & sen smälter  på ett dygn om två veckor ungefär.

Essie & Olle har badat.
det slutade abdurpt när Olle Bajjade i vattnet & Essie hittade en plutt.
Hon flög upp på kanten som en spindeln & vägrade doppa ner fötterna mer, lite svårt att duscha av henne stående så. Men till slut gick det ju bra :)




Hittade mina gamla barbiegrejer.
Olle är helt tokig i Kendockan. Tar den hela tiden & säger "pappa, pappa".
Annars är han väldigt killig & väljer bilar, tåg & annat att leka med. Konstigt egentligen då Essie aldrig leker med sånt. Trodde faktiskt att lillbror till en syster skulle bli mer "tjejig".
men killgenerna sitter kanske inbyggt på nåt vis med bilar & tåg?!



Dags att fortsätta att städa sen ut & luncha i snön!

Hej svej sålänge...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Härliga badbilder!

Skoj att leka med dina gamla barbie´s. Jag har sparat mycket men inte dom...fast jag är inte helt säker på om jag hade några heller - det kanske var syskonens!?

Ha en skön dag & trevlig helg!

2010-02-26 @ 12:19:24
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica T

Vilka mysiga badbilder. Ett badkar skulle man ha...



den där bilgenen sitter stenhårt tror jag.

2010-02-26 @ 13:59:12
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Yster

Ha ha, de e rätt Olle, ta kendockan, inte leka me massa fjantiga tjejer!

2010-02-27 @ 13:05:40
Postat av: Linda S

Hihihaha! Du skriver så roligt!

Ja, vad gör man när man blir bajsenödig?! :-)

Kul när d leker med ens gamla grejer! Tänk vad d har hållt mot endel leksaker man köper idag!

2010-02-28 @ 10:12:37
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0