Liten försmak...

Mormors lilla purse vi hittade när hon flyttade passade perfekt med färgerna till klänningen.
Det tycker jag är så roligt att kunna använda saker som de äldre haft!



Jag sitter med inbjudningarna, men stör mig nåt helt otroligt på att man inte får se dem "förhandsgranskade".
Tänk om jag sätter texten fel?!
Försökt att ringa calligraphen för att kolla så det blir rätt men de svarar ju inte.
Sen fick jag inte bort de beställningar jag "testat" i kundkorgen, så just nu har jag beställt ca 400 inbjudningar i olika format & olika texter. Riktigt så många gäster tänkte vi inte ha ;)
Får fortsätta trula lite annars föröksa maila dem istället & testa imorgon.

Olle är nu pojkklippt.
Supersöt.
han är trött idag, äter ingenting mer än bananer. Sen har han nåt rött i höger öga, kan vara ett hårstrå från klippningen, men då borde det rinna & han borde klia på det.
Det gula i ögonen är borta.



Idag fyller min Pappa år! Så när sambon kommer hem ska vi dit på lite mat & ge ett paket :o)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Söta lillollen.

Din mamma får nog rädda Lucas frisyr... Man ska inte ge sig på sådant. Blev lite fult vid öronen.

Ska se när hon har tid.



Vad jättekul att få ha mormors väska. Så nyfiken på hur allt blir.

2010-02-15 @ 18:40:02
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Syster

Va fint me mormors väska till klänningen. Å Ollebullen såg söt ut. Inga bulldogsbravader från helgen?

Kram

2010-02-15 @ 19:18:18
Postat av: Gabriella

Verkligen superfin väska till bröllopet... och det gör ju inte saken sämre att det är din mormors.... åhhh va jag gillade den... blev nästan lite kär ;)



Hoppas att det löser sig med inbjudningarna.

Kanske lite mycket med 400 gäster skrattar



Hoppas att Olle piggnar till så att vi kan dejta på fredag. Det hade varit så roligt...

2010-02-15 @ 20:23:57
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vad fin han blev din lille banan-Olle =)

Väskan är ju underbart söt, hur ser resten ut? ;-)

2010-02-15 @ 22:08:13
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Annica

Så söt han är.. men han blev verkligen en stor pojk nu med avklippt hår..

2010-02-16 @ 14:06:00

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0